نشست مشاور امنیتی فرمانده سپاه استان بوشهر با فرماندار دشتستان
سردار علی رزمجو مشاور امنیتی فرمانده سپاه امام صادق (ع )استان بوشهر با حضور در فرمانداری دشتستان با احمد دشتی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان ،سردار علی رزمجو مشاور امنیتی فرمانده سپاه امام صادق (ع )استان بوشهر با حضور در فرمانداری دشتستان با احمد دشتی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد .
فرماندار دشتستان در این دیدار با اشاره به نقش مؤثر نیروهای نظامی و امنیتی در تأمین امنیت شهرستان از تلاشهای مجموعه سپاه و سایر دستگاههای مرتبط قدردانی کرد و خواستار تداوم تعامل و همافزایی میان نهادهای مسئول شد. رئیس شورای تامین دشتستان افزود : درجنگ رمضان بسیجیان عزیز دشتستانی با هماهنگی شورای تامین شهرستان ،پشتیبانی سپاه و فرماندهی انتظامی برای تامین امنیت شهرستان با انجام ایست و بازرسی ها و گشت های شبانه وارد میدان شدند که این ا یثار و فداکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیجیان جان بر کف هرگز از یادها نخواهد .
وی یاد آور شد : مجموعه اداری شهرستان نیز با ارائه خدمات دولت به مردم به صورت پایدار چه در حوزه تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم ، حوزه انرژی ، حوزه های عمرانی و دستگاه های خدمت رسان نظیر آتش نشانی ، اورژانس و هلال احمر در کنار مردم حضور یافته در میدان بودند که این جلوه هایی از همدلی، همبستگی و وحدت را دشتستان نشان داد.
سردار علی رزمجو نیز در این نشست با بیان اهمیت مشارکت مردم در حفظ امنیت اجتماعی، بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای مردمی، فرهنگی و اجتماعی برای تقویت امنیت پایدار تأکید کرد.
نظر دهید