بازدید فرماندار دشتستان از سالن ورزشی دانش آموزی شهر وحدتیه
فرماندار دشتستان جهت رفع مشکلات فنی و سرمایشی سالن ورزشی دانش آموزی شهر وحدتیه از این سالن بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد دشتی فرماندار شهرستان، با همراهی معاون عمرانی و بخشدار سعدآباد، با حضور در شهر وحدتیه، ضمن بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی این شهر از سالن ورزشی دانشآموزای نیز بازدید کرد. گفتنی است این بازدید در پی مطالبه، دانش آموزان، جمعی از ورزشکاران و مردم شهر وحدتیه مبنی بر تعطیلی سالن ورزشی بر اثر مشکلات فنی و سرمایشی صورت گرفت که با پیگیریهای مستمر احمد دشتی فرماندار دشتستان، مشکلات این سالن برطرف و شرایط برای استفاده مجدد دانشآموزان و ورزشکاران فراهم شد.
نظر دهید