یکشنبه 07 تیر 1405
«سرمایه‌گذاری برای تولید»
آخرین بروزرسانی: 1405/03/28 13:10
  • 1405/03/24 - 15:04
  • - تعداد بازدید: 16
  • - تعداد بازدیدکننده: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دشتستان رتبه اول استان در اهدا کنندگان مستمر خون

احمد دشتی فرماندار شهرستان به همراه معاونین خود به مناسبت ۲۴ خرداد، روز جهانی اهدای خون با حضور در پایگاه انتقال خون برازجان از اهدا کنندگان مستمر خون شهرستانی تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری دشتستان احمد دشتی فرماندار شهرستان به همراه معاونین خود به مناسبت ۲۴ خرداد، روز جهانی اهدای خون با حضور در پایگاه انتقال خون برازجان از اهدا کنندگان مستمر خون شهرستانی تجلیل کرد.

 احمد دشتی فرماندار دشتستان در این آیین ضمن تبریک روز جهانی اهدا خون از زحمات پرسنل پایگاه انتقال خون شهرستان تقدیر کرد و بر اهمیت مشارکت همگانی در اهدای خون سالم و نقش حیاتی آن در نجات جان بیماران تأکید کرده و افزود : پایگاه انتقال خون دشتستان در ایام جنگ رمضان با احساس مسئولیت و استقبال گسترده مردم شهرستان در اهدا خون رو برو شد که با راه‌اندازی شیفت فوق العاده شب ، توانستند، خون مورد نیاز را ذخیره سازی کنند.

 وی با اعلام اینکه دشتستان رتبه اول استان در اهدا کنندگان مستمر خون را دارد، افزود : با توجه به اینکه تنها راه تأمین خون مورد نیاز بیماران ، اهدای آن توسط افراد سالم و نوع‌دوست است، از این رو، مشارکت مردم در این اقدام انسان‌دوستانه نقش مهمی در تأمین ذخایر خونی و ارتقای سلامت جامعه دارد. گفتنی است در این آیین از اهدا کنندگان خون دشتستانی که به صورت مستمر خون اهدا می کنند تقدیر شد.

  • گروه خبری : خبر فرماندار
  • کد خبر : 47909
کلمات کلیدی
فرمانداری  دشتستان
خبرنگار

فرمانداری دشتستان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب